Monday, January 12, 2009

Slut för idag

Nu får det vara slut för idag. Kommer inte längre nu och då är det igen större idé att fortsätta även om jag egentligen hade velat ha lite mer skrivet. Dessutom är det rätt säkert tecken på att man broe lägga ner för dan när man kommer på sej själv med att använda "och så vidare" två gånger i samma mening.
Måste erkänna att det har väl gått lite så där efter den där rasten jag tog tidigre ikväll men jag har fått lite skrivet i alla fall och lite är ju bättre än ingenting. Så kommer jag hinna klart imorrn? Det borde jag nog göra, alternativet finns liksom inte. Dessutom vet jag vilken tid det är som gäller så ser jag att det börjar bli tight med tid får jag så att säga se till att knyta ihop säcken och så vidare.
Men nu ska jag som sagt sova. Tänkte ha klockan ställd på halv åtta imorrn för att få lite extra tid på mej att skriva klart uppsatsen. Ska bli skönt när den är klar.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home