Saturday, January 10, 2009

Jag har bara rast

Har arbetat med uppsatsen hela dan fram tills nu. Är dock inte färdig för dagen utan jag tänkte ta en paus nu ett par timmar (max) för att diska och fixa mat och så där. Sen tar jag nog igen mej någa minuter efter maten också, man brukar ju bli rätt trött när man har ätit. Men sen kör jag igång och arbetar en liten studn till. Uppsatsen ska ju lämnas in senast fyra på måndag eftermiddag så det gäller att utnyttja tiden liksom. Har hur som helst fått en hel del skrivet idag trots att jag var rätt ofukserad under förmiddan och början av etfermiddagen så kan jag bara hålla fokus imorrn och på måndg ska det här förhoppningsvis gå vägen till sist.

Nåväl, nu ska jag kolla lite mejl och sånt där som jag inte riktigt haft tid med än idag innan jag kör igång med disken.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home