Friday, February 20, 2009

Bläförlust

Borås-Bofors 5-2 (2-0, 2-0, 1-2)

Så var även dne teoretiska chansen till play off borta. Och precis som förra säsongen var det Borås som släckte hoppet. Jag tycker inte om Borås.
Att jag minns att det var Borås som spelade bort Bofors förra säsongen också minns jag eftersom det avr den kvällen som började med att vi var ute och åt några stycken från klassen och sen slutade med att vi satt hemma hos en av utbytesstudenterna och spelade något av dom dryckeskortspel som bruakde spelas under den terminen utbytesstudenterna var där och blev jättefulla. Jag minns inte riktigt detaljerna men av någon anledning började vi rita med tuschpenna på en av personerna som var där och eftersom Borås samma kväll hade spelat bort Bofors skrev jag då några "hata borås" med stora bokstäver på personen i fråga. Så därför minns jag det. Det var för övrigt den veckan som det var fester åtminstone varannan dag (fan vet om det inte var fler ändå) och just den kvällen var kronan på verket kan man säga då det blev väldigt sent och alla som var där blev väldigt fulla, vilket inte var så konstigt eftersom vi satt och drack ren sprit på slutet när groggvirket hade tagit slut. Men det var en fantastisk kväll faktiskt, jag blir helt nostalgisk när jag tänker på det (sen var det pub kvällen efter och tja, man var väl inte jättesugen på öl när man kom dit, men det är en helt annan historia).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home