Friday, February 20, 2009

Veckans tips

Som jag nämnde igår ska jag alltå traditionsenligt meddela mitt tips inför morgondagens melodifestivalsdeltävling idag. Eftersom mitt tips redan är klart tänkte jag att vi kan ta det på en gång.
Jag tippar att BWO, EMD, Molly Sandén och Velvet tar dom fyra första platserna och går vidare till finalen eller andra chansen. Som vanligt nämnder jag dom utan någn inbördes ordning och har inte hört låtarna utan går helt på känsla. Ich lite logik/rationalitet faktiskt, jag menar om fucking jävla EMD av lyckades bli framröstade till tidernas mest oförtjänta Grammis för årets låt (vilket jag fortfarande är djupt chockerad och upprörd över btw) känns det ju rent logiskt som att dom borde gå vidare.

Nåväl, dom tidiagre två veckorna har jag haft två av fyra rätt. Ska bli intressant att se hur många det blir imorrn. Fler eller färre, det är frågan.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home