Wednesday, February 25, 2009

Inte så segt som befarat

Det blev inte så segt som befarat i skolan förut utan det gick rätt bra. Sen kan det ju ha spelat in att vi slutade lite tidigare också, det är ju oftast på slutet det brukar vara som segast liksom. Men det var skönt att få sluta lite tidiagre, för även om jag var hemma först strax efter sex hade det ju blivit ännu senare (sannolikt lite efter halv sju) om vi hade slutat som det stod på schemat.
När jag kom hem orkade jag hur som helst inte laga någon mat utan jag köpte mej en pizza. Det kändes som ett bra beslut, att ställa sej och börja fixa med mat när man kommer hem så där sent är ju liksom rätt jobbigt. Och så var dte en god pizza också vilket ju förstärker känslan av att det var ett bra beslut.
Måste dock erkänna att jag är rätt trött nu. Det är väl inte så konstigt kanske.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home