Tuesday, February 10, 2009

Läsning, pizza och inte så mycket mer

Inte direkt någon överdrivet händelserik dag idag utan jag har suttit och läst i stort sett hela dan (eller ja, jag började vid typ halv tolv men eftersom jag har klockan ställd på tio blir det ju typ hela dan). Sen blev jag hungrig men orkade inte laga någon mat så då gick jag och köpte en pizza istället. Sen efter maten har jag inte gjort särskitl mycket alls utan jag har legat på soffan och zappat runt lite mellan mina tv-kanaler (och naturligtvis nickade jag till några minuter också, det bruakr ju bli så om man lägger sej på soffan direkt efter maten).
Så inte särskitl händelserikt som sagt.

Och nu sitter jag här med min filt omkring mej och försöker komma på något åtminstone halvvettigt att skriva.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home