Wednesday, February 11, 2009

Men en rubrik är ju bättre än ingenting

Skrivandet har gått så där. Jag fick till en rubrik ("Inlämningsuppgift 1.2") och sen har jag mest bara suttit och stirrat på skärmen utan att få något gjort. Det är inte att jag inte vet vad jag ska skriva, för det vet jag på ett ungefär, jag får bara inget gjort.
Har överlag haft svårt att få inlämningsuppgifter och liknande skrivna nu ett tag, läspluggande går bra men skrivandet går tyngre. Jag sitter och försöker skriva men det går inte. Jag vet att jag borde göra det men jag får liksom inte till något och koncentrationen brister och så vidare. Funderar på om det är den där uppsatsen som spökar fortfarande, har liksom haft skitsvårt att skriva överhuvudtaget sedan dess (vad gäller skoljobb och liknande alltså) så jag funderar på om allt skrivande då på något sätt har byggt upp en mental tröskel eller nått mot att sitta och skriva.

Nåväl, jag har hur som helst lagt ner för idag nu så får vi hoppas att det går bättre imorrn. Ska göra mat bara jag orkar resa på mej.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home