Monday, February 23, 2009

Skoldagen avklarad

Kom tillbaks från sklan för ngåra minuter sen bara. Var liet kursintroduktion och föreläsnign oc hså där på den ekonomikurs som börjar nu. Känns som det är en gansak intressant kursoch så hrä till en början verkar jag kunna dra nytta av att jag läst lite kommunikationsvetenskap tidigare. Första kursen jag läser på rätt länge som faktiskt är en vanlig kurs med föreläsningar och så vidare, känns lite ovant men man kommer nog in i det rätt fort. Nästa föreläsning är imorgon eftermiddag så då blri det en ny tur till skolan, om jag inte minns fel är det typ fyra föreläsningar den här veckan så det blir en del bussresor fram och tillbaka skulle jag tro.
Var för övrigt förvånansvärt ojobbigt att gå upp imorse. Jag var trött och så naturligtvis men jag var inte alls så trött som jag trodde att jag skulle vara, och det var liksom inte så sjukt jobbigt att kliva upp som jag hade trott. Är ju bra att dte är åt dte hållet istället för att det är mycket jobbigare än man väntar sej.

Nu ska jag dock ta det lugnt en liten stund. Ska väl försöka ta mej iväg till affärn för att handla lite men tänkte avvakta och se om det slutar snöa lite, har visserligen inget emot att vara ute i snöfall normalt sett men det här är så där riktigt blöt jobbig snö plus att det blåser kallt som attans så att vara ute är rätt otrevligt just nu.
Egentligen brode jag försöka klämma in lite skoljobb under eftermiddagen också men då måste jag nog faktiskt vila en stund först för annars är risken stor att jag somnar så fort jag öppnar boken och försöker läsa.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home