Thursday, February 12, 2009

Två nya Putteband

Såg att trevliga Putte har släppt lite nytt. Looptroop Rockers och Shotgun Crackers närmare bestämt.

Looptroop rockers är väl jag perosnligen inte jätteintresserad av (hiphop är ju inte min grej riktigt) men kommer säkert dra en del folk.
Shotgun Crackers har jag typ ingen koll på alls men jag håller på att myspace-lyssna på dom nu och hittills (efter en och en halv låt) måste jag säga att det låter bra. Det är svängigt, rätt poppigt, kan säkert bli kul att se live. Fast dom borde nog fundera på att byta bandnamn, när jag först läste namnet tyckte jag det lät som att det skulle vara ett ganska bredbent rockband.

Men ja så mycket mer har jag väl egentligen inte att säga om släppet så jag avslutar det hrä inlägget här.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home