Tuesday, March 24, 2009

Fin press och bentrötthet

Såg på kanon att vi hade fått rätt fin press för Sugarplum Fairy som vi släppte häromdan, kik själva genom att klicka här.
Om det skrivits något i dom lokala papperstidningarna vet jag dock inte då jag av naturliga skäl inte har tillgång till dom. Jag har inte hört något varken från Kuriren eller KT men det behöver ju inte betyda att dom inte skrivit något.

På tal om något helt annat så är en skum grej jag har märkt att om jag blir så där riktigt trött på eftermiddagen, exempelvis om jag har varit i skolan eller om jag varit uppe tidigt av någon annan anledning, så blir jag skittrött i benen. Så där som det kan kännas i benen på kvällen om man varit ute och gått mycket en dag. Det är rätt märkligt, jag menar det känns ju rätt ologiskt att jag blir trött i benen för att jag varit uppe tidigt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home