Tuesday, March 24, 2009

Ska strax börja

Sitter här på skolan nu, har varit här i typ 20 minuter och ska väl köra igång med det jag ska göra alldeles strax. Lite tidigt kan tyckas när jag inte börjar förrän ett men jag har lärt mej att det är lika bra att ha ordentlit med tid när man ska göra sånt här för det är nästan alltid något som krånglar eller drar ut på tiden eller så.

När jag vaknade och drog upp persiennen imorse var det snö ute. Snö och minusgrader. Och bara häromdan var jag övertygad om att våren var här för att stanna.
Nåväl, jag ska inte dissa snön för mycket, jag gillar ju egentligen snö, det kändes bara lite onödigt att det skulle komma snö just nu.
Det som rä jobbigt är dock att det är minusgrader i kombination med att det blåser. Höll seriöst på att frysa ihjäl, eller åtminstone kändes det så, när jag stod och väntade på bussen.
Men jag kalrade mej och nu sitter jag som sagt här på skolan och ska alldeles strax sätta igång med det jag ska göra.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home