Sunday, March 01, 2009

För ett år sedan (en dag då jag först var väldigt bakfull och sedan full igen)

För ett år sedan idag (1/3) var jag sjukt bakfull och sen gick jag till puben på kvällen och tittade på The Animal Five och blev full igen. Jag minns faktiskt bakfyllan den förmiddagen för den var rätt kraftig, det var nämligen dagen efter kvällen som slutade med vad som närmast kan beskrivas som en spritfest hos utbytesstudenten Joe.
Spelningen med The Animal Five på kvällen för exakt ett år sedan minns jag också, vi hade haft dom på klubben några månader tidigare så dom kände igen mej och jag snackade lite med dom efter spelningen och så där och sen slutade kvällen med att jag fick skjuts av dom hem.

Bakfyllan och det jag nämner om kvällen innan kan ni hur som helst läsa om här

0 Comments:

Post a Comment

<< Home