Monday, March 02, 2009

Nu och veckan

Ni som brukar läsa den här bloggen (om ni är några vill säga) blir nog knappast förvånade av att jag ska gå och lägga mej nu, jag brukar ju liksom göra det vid den här tiden.
Imorrn ska jag inte till skolan, är föreläsning först på tisdag den här veckan. Dom gånger jag ska vara i skolan är nog också det enda jag har planerat överhuvudtaget för veckan som kommer så det kommer nog inte hända så himla mycket mer än det faktiskt utan det rullar nog på som vanligt ungefär. Posta upp Krunegård-affischerna ska jag göra dock, får nog bli på tisdag eftersom jag ändå måste byta buss vid station då (tänkte skicka dom med bussgods det är därför jag måste ner till station för att skicka dom). Om jag hinner skulle jag kanske ta och laga lite mat och lägga i frysen också, börjar bli lite tomt där nämligen. Men vi får väl se, det som händer under veckan det händer helt enkelt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home