Monday, March 30, 2009

Sovmorgon och ledig dag väntar

Ska gå och lägga mej nu tror jag för jag är trött. Imorrn har jag dock inget som behöver göras utan jag ska ta ledigt hela dan, och en redig sovmorgon ska jag ta mej också. Ska till och med stänga av telefonen så jag inte riskerar att bli väckt av den. Var rätt längesen jag hade den avstängd nu, bortsett från medan jag skrev tentan i fredags då men det räknas inte riktigt.
Ska bli skönt att sova ut, har ju haft klockan på ringning av olika anledningar ganska länge nu, även på helgerna. Men imorgon kommer jag inte ha det för då är det måndag och mina nya kurser börjar inte förrän på tisdag.
Det här blev kanske en anign ofokuserat men jag är en aning ofokuserad just nu eftersom jag är trött som attan.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home