Wednesday, March 11, 2009

Vanlig pluggdag typ

Har suttit och pluggat hela dan idag. Undantaget den knappa halvtimme det tog att gå till netto och köpa mjölk. I och med att jag gick och la mej lite i senaste laget igår har jag varit rätt trött och så men pluggandet har gått bra ändå. Brand management är dte jag plugagr nu, visst låter det spännande?
Nu har jag dock blivit hungrig så jag ska fixa mat tänkte jag. Makaroner och något av det jag lagade i helgen får det bli.

Såg förresten att Antony and The Johnsons är klara för way out west. Jag har visserligen inte lyssnat särskilt mycket på dom men det känns ändå som något av en kanonbokning. Intressant att dom ska ha med sej Göteborgs Symofoniorkester på scenen också, Antony and the Johnsons känns ju som ett av få band som kan göra en sån grej utan att det känns fånigt om ni förstår hur jag menar.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home