Tuesday, April 14, 2009

Äntligen hemma igen

Så är jag äntligen hemma efter en lång dag fylld med resande och ett besök på skolan. Jag känner mej milt sagt ganska sliten. Blev lite förseingar och sånt dessutom vilket orsakdade upprördhet och att jag fick jäkligt bråttom där ett tag vilket säkert ökar på slitenheten, fast förseningarna och hur resan gått och allt spnt återkommer jag till i ett senare inlägg, för ja jag orkar inte hålla på att skriva om det just precis nu.
Ska nog göra mat snart förresten. Hade ju med mej en kylväska med matportioner när jag åkte ner en svägn förra veckan och idag hade jag naturligtvis med mej en kylväska med mat igen så frysen är riktigt välfylld för tillfället. När frysen är så välfylld är det lätt att göra mat, det är bara att öppna frysen och se vad man är sugen på idag. Sen värmer man dte i mikron, kokar lite makaroner och så är det färdigt. Galet lätt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home