Saturday, April 04, 2009

En underbar kväll

Kom hem för en liten stund sen. Är sjukt trött och har ont i fötterna och känner mej ganska utarbetad men det har det varit värt. Visst hade vi nog egentligen behövt några besökare till men det har ändå varit en underbar kväll. Spelningen var galet bra, han som spelade skivor gjorde utmärkta val och människorna som var där verkade ha en sjukt trevlig kväll. Dessutom verkade bandet väldigt nöjda både med spelningen, ljudet och servicen och allt sånt där. Alltid trevligt när bandet är nöjda och belåtna, då vet man att man gjort ett bra jobb liksom.
På tal om bra jobb träffade jag förresten några som driver en klubb i Örebro , dom var lite imponerade över att jag roddar ihop i princip hela grejen själv. Men jag nämner mer o mdet någon anna ngång för nu är jag trött so mfan och vill mest bara sova.

Som jag precis skrev galet trött så jag skriver nog mer om kvällen imorgon någon gång. Antar att jag kommer vakna rätt sent imorrn så skulle gissa att det kanske blir någon gång på eftermiddagen eller så.

Och just det, förlåt alla för att jag inte ringde under spelningen så ni fick höra hur fantastiskt det var men det blev liksom aldrig riktigt läge för det i och med att jag var ansvarig och hade massa annat att tänka på och så där. Ni förstår säkert.

Nu ska jag typ kolla mejlboxen, kanske skriva en ytterst kort uppdatering i Klubb Perfektion-bloggen och sen ska jag gå och lägga mej. Jag har i sanning gjort mej förtjänt av att få sova.
Och jag känner att det här inlägget inte är dte allra bäst strukturerade, välskrivna eller informativa jag skrivit men med tanke på hur mycket arbete jag lagt ner idag (och alltså är glaet trött) är jag nog ursäktad faktiskt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home