Tuesday, April 07, 2009

Fullpackat

Har packat nu, blev lite tajt på slutet men jag fick ner allt jag skulle ha med mej. Egentligen har jag inte med mej så mycket men eftersom halva väskan är full av skivor (jag kommer ta hand som skivspelandet på klubben på fredag) blir det liksom lite trångt i väskan ändå.
Är för övrigt sjukt fin packning jag har, hälften skivor och hälften smutstvätt. Och så en jacka ifall det skulle komma en köldknäpp under veckan.

Blev faktiskt lite färre skivor än jag hade räknat med (vlket är bra eftersom det blri så sjutk tungt att släpa på skivor), tror dte beror på att ja gahr en rätt bra bild av vad jag på ett ungefär vill spela och behöver liksom inte ta med massa andra skivor bara för att det kan vara bra att ha med.
Alla Annika-skivor är dock med. Känns som det kan bli en del Annika på fredag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home