Monday, April 27, 2009

Lite sur

Just nu är jag lite sur. Lettland ska Sverige bara slå. Visst letterna är bra men man ska ändå slå dom under ordinarie tid. Dom är lite som Nybro, det är inga lätta mattcher men när slutsignalen ljuder ska man ändå ha vunnit med ett par mål. Bara att dte grå till förlängning är dåligt och att sen förlora i straffläggning är riktigt dåligt.
Enda försvaret är väl att det är första gruppspelet och att vm inte börjar "på riktigt" förrän i det andra grupspelet. Men det kan ju ändå ha effekt för vilka man får möta i kvartsfinal (och en eventuell semifinal) så det är ju inte helt oviktigt att slå dom lite sämre lagen så här i början.
Hur spelet oc hså var kan jag inte riktigt kommentera då jag vbara såg delar av matchen men däremot tycker jag det är skandalöst att den där jävla letten inte ens blev utvisad för den fula tacklingen på Enström. Klockren checking from behind i mina ögon. Visst tog smällen lite olyckligt men det var ändå en tackling i ryggen, och dessutom en ful sådan.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home