Wednesday, May 06, 2009

Biljett beställd till sist

Tågbiljetten är beställd, men ja gfick ringa mor och far och be dom boak biljetten åt mej. Men det funkar ju det också, huvudsaken är ju att biljetten är beställd.
Dock har jag inte packat väskan än, hade väl egentligen tänkt att få det fixat nu under kvällen men i och med att vi inte har klart med någon DJ än vet jag ju liksom inte rktigt om jag måste dra med mej massa skivor eller inte. Så jag får väl helt enkelt avvakta lite och se om vi får något besked och hinner vi inte få det så får jag helt enkelt ta med mej skivorna just in case det skulle bli så att jag själv får ställa mej bakom skivspelarna. Det är dock sjukt drygt att släpa på skivorna fram och tillbaka till Karlskoga (blir så sjukt tungt) så jag hoppas att jag slipper det.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home