Friday, May 08, 2009

Dags att dra

Nu är det snart dags att åka. Jag känner mej faktiskt rätt nervös. Hoppas hoppas hoppas det kommer mycket folk.
Såg i tidningen idag att Statt tydligen kör något ikväll också. Nått arrangemang inriktat mot rock tydligen. Sjukt osmidigt av dom att lägga det just idag tycker jag. Det är ju liksom dåligt både för dom och oss. Visserligen har vi nog inte riktigt samma kärnmålgrupp i och med att deras arrangemang verkar vara inriktat mot lite hårdare grejer men marginalbesökarna (eller vad vi ska kalal dom, den andel av besöakrna som inte ingår i kärnmålgruppen) kommer ju gissningsvis bli färre på båda ställena. Man önskar ju att dom kunde tänka efter lite liksom. Det vore ju bättre både för oss och dom, och inte minst för musiklivet i stort, om dom hade valt ett annat datum (jag törs nämligen säga rätt säkert att vi var först med att boka in något idag).
Men nu är det som det är och det är väl bara att gilla läget.
Nu ska jag nog åka men som vanligt, wish me luck! Jag kommer att behöva det.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home