Saturday, May 30, 2009

Jag blev sittnas

Det blev en kväll framför TVn ändå. Satte mej där och åt och sen blev jag liksom sittnas. Vad jag tittade på? Tja, Mister Bean. Och faktiskt sista halvtimme av Reine & Mimmi i fjällen (pinsamt nog), den var helt galet dålig. Och lite terminator också faktiskt.
Och när jag stog och lagade mat knackade det på balkongdörrn och så fick jag öppna porten åt en granne vars bricka till porten inte fungerade. Så kan det gå när man bor precis brevid porten. Men det är bara trevligt att kunna hjälpa till. Hoppas bara hon inte såg att jag typ stod och sjöng med och halvdansade till musiken jag lyssnade på medan jag lagade mat, det är väl liksom inget man riktigt vill att folk ska se även fast man vet att alla gör så ibland.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home