Monday, May 25, 2009

Lite så där

För att lämna den dagliga rapporten kan jag meddela att dagens skoljobb har gått lite så där. Det hade kunat gå sämre så man ska väl inte klaga för mycket men det hade också kunnat gå betydligt bättre. Men en intervjuguide fick jag färdigskriven i alla fall, alltid något.
Nu är jag sugen på att gå ut på uteplatsen för solen skiner och det är typ görvarmt men tråkigt nog ser det ut att blåsa lite för mycket. Damn this Kalmarvind. fast jag sak gå ut och kolla innan jag tar ut förlusten mot vinden, för ibland ser det ut att blåsa mer än det faktiskt gör. Men dte kommer säkert meddelas här i bloggen hur det blir, det brukar det ju göra.
Och p åtal om ingenting såg jag en spindel som knallade omkring på väggen här inne i lägenhet när jag satt och höll på med skoljobb men innan jag hade hittat något att mosa den med hade den hunnit försvinna så just nu har jag en spindel någonstans i lägenheten. Det känns lite jobbigt att tänka på.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home