Sunday, May 24, 2009

Annika Norlin

Var längesen jag bloggade om Annika Norlin nu kom jag på. Det får vi ändra på.
Annika Norlin är fantastiskt bra. Typ bäst faktiskt. Och i sommar kommer jag ha minst tre chanser att se henne live, hoppas jag lyckas alla tre gångerna. Just nu är nog det mest kritiska tillfället Hultsfred, i och med att jag ska jobba på festivalen finns ju risken att jag har ett av mina arbetspass medan Annika spelar. Fast dte gick ju bra i fjol, hoppas jag har samma flyt med schemat i år. Men skulle jag inte ha det kan man ju alltid hålla tummarna för att jag jobbar vid den scenen Annika spelar på.
Måste nog lyssna lite på någon Annika-låt innan jag går och lägger mej. Något med Säkert! tror jag, eller förresten, jag lyssnar på en låt med Säkert! och en med Hello Saferide. Då får jag en aning mindre beslutsångest i alla fall.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home