Thursday, May 14, 2009

Rätt nöjd

Så var dagens semifinal till ända. Måste säga att jag är ganska nöjd med resultatet, var inget jättehemskt som gick vidare och då får man vara nöjd. Dessutom lyckades jag gissa rätt på 8 av 10 finalister efter att ha sett framträdandena, känns gött. Kroatien och Litauen trodde jag inte på (gissade på Ungern och Irland istället) men i övrigt hade jag rätt, the mästertippare är tillbaka typ. Jag har till och med ett vittne på hur rätt jag tippade.
Idag var programledarna om möjligt ännu sämre än i tisdags. Dom mest irriterande programledarna ever typ. Speciellt på slutet när dom skulle presentera vilka som hade gått vidare, herregud vilket hat man kände just då (dock älskade man ju kommentatorsedvard som satt och droppade ironiska kommentarer). Skönt att dom byter programledare till finalen.

Annars kommer jag inte på så mycket mer att säga om det hela just nu utan återkommer om jag kommer på något under kvällen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home