Tuesday, June 30, 2009

Fantastiskt avsnitt av MacGyver

MacGyver igår var fett bra. Dom letade efter något tempel typ och det visade sej att det låg gömt i ett berg. När dom satte några spiror oxch andra grejer som hade haft betydelse tidiagre i avsnittet så blev det liksom en laserstråle (och MacGyver var så klart till sej i trasorna över att en 1200-talskille hade lyckats konstruera en laser) och så sprängdes bergväggen och där fanns templet.
Och ja, det var precis så töntigt som det låter. Men bra så klart, det var ju MacGyver liksom, MacGyver är per definition bra.

Annars kommer det nog inte hända något särskilt idag utan det blir nog som vanligt en tur till stan och sen vin i solen. Fast när jag är uppe på stan ska jag nog kika in på Spongs (bokhandeln här i stan). Läste nämligen ut boken jag läst (American Psycho) igår så jag tänkte se om jag kan hitta något som verkar intressant där.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home