Thursday, June 04, 2009

Imorgon: Sovmorgon och femårsjubileum

Imorrn blir det nog en så kallad sovmorgon, det tycker jag att jag är värd nu när jag haft terminens sista seminarium och så där. Visst har jag fortafrande ett par smågrejer kvar att göra innan jag är helt ledig (ett par korta kommentarer, en liten komplettering och en kort reflektion kring en kurs) men det är sådant som går fort att göra så i praktiken är jag färdig för terminen.

Nu är det dock dags att sova, för även om dte blir sovmorgon imorrn är jag rätt trött nu. Imorrn är det förresten exakt fem år sedan jag tog studenten så räkna med sentimentalitet och nostalgi i bloggen imorrn. Och då jag för tillfället också går igenom en halvdyster period (man gör ju det ibland) finns risken att sentimentaliteten skenar iväg en aning, tänkte det kunde vara bäst att förvarna om.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home