Saturday, June 06, 2009

Nästan en heldag på uteplatsen

När jag ahde varit och hndöat satte jag mej ganska omedelbart på uteplatsen. Sen satt jag där fram tills för en liten stund sen. Jag drack vin, läste aftonbladet, läste Sonic. Var ett mycket bra nummer av Sonic, bara texterna om Lennart Persson är värda att köpa tidningen för. Som vanligt var dte mycket trevligt at sitta där i solen (det har varit sol hela dan här i Kalmar).
Dock lyckades en geting smita in. Jag såg att den befann sej i fönstret men sen försvann den när jag skulle gå in och oskadliggöra den. Jag har fortafrande inte hittat den så antingen har den lyckats smita ut utan att jag märkt eller så gömmer den sej någonstans. Jag hoppas den har smitit ut men vågar inte riktigt slappna av. Men kommer den fram ska en dö, jag har både den elektirsiak insektsdödaren och en ihopprullad tidning liggande redo inom räckhåll.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home