Friday, June 05, 2009

Rätt soft dag

Har varit en rätt soft dag idag. Har skrivit dom där kommentarerna och så har jag varit och handlat och annars har jag inte gjort så mycket alls. Åkte ner och handalde på giraffen. Kikade in på systembolaget så klart (var mest därför jag åkte dit) och köpte en flaska vin, hittade ett kinesiskt vin som jag köpte. Har aldrig sett kinesiskt vin förut så jag tänkte att det vore kul att testa. Nu får vi hoppas det blir fint väder framöver så jag får anledning att sitta på uteplatsen och dricka av vinet.
När jag ändå var där passade jag på att handla på coop också. Köpte bland annat senaste numret av Filter, och när jag kom hem och tittade i postfacket hade nya numret av Sonic kommit (yay!). Så fatta hur mycket bra jag har att läsa när solen kommer och jag sitter där ute. Som vanligt verkar både tidningen och skivan trevliga.
Nu ska jag väl typ sitta här en liten stund och sen ska jag nog slå mej ner i soffan och titta igenom aftonbladet.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home