Tuesday, July 14, 2009

Ska nog sova

Ska nog gå och lägga mej nu. Känner mej inte trött direkt men jag känner mej orkeslös. Gissnignsvis är orkeslösheten en kombination av festivalutmattningen (som jag fortafrande känner av) och den halsinfektion jag verkar ha dragit på mej. Har rätt rejält ont i halsen nu faktiskt, jag är dock inte snuvig och har ingen feber men ont i halsen. Så där ont i halsen ni vet att det nästan är plågsamt att äta och/eller dricka för att det gör ont att svälja.
Men det ska väl förhoppnignsvis gå över relativt snart, halsont brukar ju gå över på några dagar liksom.

Imorrn tänkte jag se till att skriva och publicera inläggen om torsdagen, fredagen och lördagen på festivalen och så hoppas jag hinna få till dom första recensionerna också. Ska nog inte ta riktigt lika lång sovmorgon imorrn heller utan jag ställer nog klockan på tolv eller nått sånt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home