Wednesday, July 29, 2009

Typ dags att gå

Ska nog börja göra mej klar för att gå iväg alldeles strax nu.
Det ja gser fram mest mot idag är naturligtvis Hello Saferide. Och även bob hund som ska bli riktigt kul att se.
Sen finsn dte så klart en he ldle annat man också vill och har täntk att se, Shotgund Crackers, Mikael Wiehe, Deportees, Vapnet, Lundell kommer man antagligen se, kanske Hassle, Fatboy, Perssons Pack. Egentlgien skulle man ju vilja se Lasse Lindh också men eftersom jag vill, ursäkta ska, stå längst fram på Hello Saferide kommer jag nog tyvärr vara tvungen att "offra" honom i och med att han går på bara en timme innan Annika.

Hoppas att Vapnet spelar "Färjemansleden" och att Annika kommer och gästar där, och att hon även gästar Perssons Pack i "Stenad i Stockholm". Det vore underbara gästningar båda två.
Men nu har jag nog inte riktigt tid att sitta här längre om jag ska hinna upp innan första bandet spelar (visserligen går dte fort att ta sej dit men det är gött med lite marginal, dessutom måste jag packa ihop det som ska med innan jag går).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home