Thursday, August 27, 2009

Dags att sova, imorgon blir det tenta

Nu tänkte jag gå och lägga mej så jag är ordentligt utvilad till imrogon. Ska nog kolla lite i skolböckerna när jag gått och lagt mej, inte direkt plugga men titta över ett par detaljer som det sista jag gör innan jag kopplar bort för idag.
Tentan är på morgonen/förmiddan imorrn så jag kommer inte hinna blogga något innan jag åker imorgon bitti utan jag återkommer helt enkelt när jag är tillbaka efter tentan.
Hur känns det då inför tentan? Det känns okej, varken mer eller mindre. Det känns som jag har pluggat bra inför den men samtidigt finns också den där känslan att jag borde pluggat betydligt mer. Det känns alltså inte så där som det kan göra ibland att man i princip vet att man kommer klara den. Men det känns som jag har en hygglig chans att klara tentan i alla fall, åtminstone förutsatt att jag inte har extrem otur med frågorna eller får någon form av hjärnsläpp eller så när den ska skrivas.
Så önska mej lycka till, jag kan behöva det.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home