Wednesday, August 26, 2009

Så gick det med planen att gå till sängs tidigt

Nu har klockan sprungit iväg igen. Jag som hade täntk gå och lägga mej ganska tidigt idag, skit också. Men så blir det när man skickar sina viktiga mejl mitt i natten istället för tidigare på dagen så jag får väl skylla mej själv eller nått.
Men förhoppningsvis ska dom där mejlen leda till bra saker och då får det nog vara värt det tror jag.

För övrigt börjar jag tröttna lite på att använda touch pad istället för en gammal hederlig datormus. Sjukt synd att det inte gick att sätta i dne jag har i den här datorn, måste skaffa en mus med usb-kontakt. Hoppas det inte blir så, fast en vanlig mus med två knappar och ett scrollhjul kan ju inte kosta några oerhörda summor tycker man.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home