Thursday, August 13, 2009

Om packning

Sitter här och funderar på om jag borde plocka fram det jag ska ha med mej imorrn redan ikväll så jag inte glömmer något. Packa orkar jag nog inte göra nu under kvällen men att lägga fram det som ska med borde jag ju orka. Är dock inet så mycket som ska med, typ ett par t-shirts, lite underkläder, nån långärmad, tandborste, deo, öronproppar, kamera, laddaren till telefonen kanske, plus lite smågrejer som papper och penna (alltid bra att ha med sej) och sånt där så klart. Siktar på att inte behvöa ha mer packning än axelväskan och något litet till (typ en tygpåse eller liknande) att bära i.

Funderar också på om jag ska förbereda några blogginlägg för autopublicering under helgen eller om jag ska strunta i det den här gången. Vi får väl se hur det blir med den saken, ni får väl helt enkelt kika in här då och då under helgen och se om det har dykt upp något inlägg eller inte.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home