Monday, August 10, 2009

Sömn och morgondag och sånt

Nu är det allt dags att sova. Det är ju en dag imorgon också som gamla människor brukar säga. Under den dagen ska jag plugga, och så ska jag antagligen raka mej.
Dessutom ska jag nog fixa biljett till Way Out West eftersom jag inte gjort det än och det börjar bli hög tid för det nu. För jag ska nog ner på det i år också, även om jag tycker programmet känns betydligt sämre än tidigare år (det återkommer jag till längre fram under veckan) så är det ju ändå en del det skulle kännas trist att missa liksom. Så spelar ju Annika på kulturkalaset på torsdag också, och ska jag då ner på Way Out West blir det ju alldeles perfekt att passa på att se henne.
Nåväl, det blir nog bra till slut. GOd natt p åer för idag nu.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home