Wednesday, September 02, 2009

Har lite att göra

Försökte precis ringa banken men det var inget svar så jag får väl försöka igen om en stund.
Idag blir det nog ingen uteplats även fast vädret ser ut att vara rätt fint, har liksom lite annat jag behöver göra så det hinns inte riktigt med.
Tog faktiskt en liten sovmorgon imorse och ställde klockan en timme senare än det var tänkt från början. Det var kändes rätt gött, och jag kände mej rätt sjukt mycket mer utvilad när jag gick upp än jag brukar göra när jag har klockan på ringning.
Men ska ta tag i det jag har att göra kanske. Terminens första inlämningsuppgift faktiskt. Dock är det en rätt soft inlämningsuppgift, jag ska skriva en presentation av mej själv på en sida, det känns ju inte jättebetungande. Sen är det ett par andra grejer jag ska göra icag också men presentationen har prioritet ett.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home