Tuesday, September 08, 2009

Hur eftermiddagen utvecklade sej

Vädret valde att bli uteplatsfint. Det var länge oklart om det skulle bli uteplatsläge men strax efter klcokan två gjordes bedömningen att dom moln som hotade med att eventuellt skymma solen istället började upplösas.
Så jag satt där ute under eftermiddagen. Så fick jag sms om att böckerna hade komit så gick och hämtade dom runt 18-tiden när värmen började försvinna. Hade inte räkant med att dom skulle komma förrän tidigast imorrn så det var ju lite av en bonus typ.
Blev det något vin medan jag satt därute då? Jo då, ungefär två och ett halvt glas vin blev det. Är ju gött att ha något att sippa lite på medan man sitter där liksom.
Och Lille Fridolf-filmen spelades planeligt in. Den ska jag titta på någon kväll när det bara är skit på tv tänkte jag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home