Friday, September 04, 2009

Lyckad utflykt

Fick tag på det jag skulle under min utflykt till giraffens köpcentrum. Eller inte ritkigt egentligen för jag hittade ingen lämplig ram (jag ska ju ha en ram till bilden på mej och Annika från i somras) men annars fick jag tag på det jag skulle.

Nu när jag slog på datorn såg jag att jag tyvärr inte klarade tentan jag skrev förra veckan. Det känns lite småtungt så klart, speciellt med tanke på att jag nog faktiskt innerst inne trodde att jag hade klarat den, och att jag missade godkänt med ynka 3 poäng (så där små marginaler är sura när dom är åt fel håll). Men det finns ingen poäng med att gräva ner sej i ett misslyckande utan det är bara att ta nya tag och sikta in sej på nästa tentamenstillfälle (så får vi hoppas att jag har marginalerna med mej den gången).

Nåväl, ska nog ta och lägga mej på soffan och ta det lite lugnt en stund nu innan jag tar tag i dagens disk. Det är sjukt blåsigt ute idag, hade det inte varit det hade det varit perfekt väder för att sitta en stund i solen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home