Thursday, September 03, 2009

Banken och regn

Nu har jag äntligen fått tag på banken. Dock lyckades jag inte få tag på kontoret i Karlskoga utan jag fick ringa till SEB:s typ centrala företagsnummer. Men det gick bra det också.

För övrigt är idag en sån där dag då man bli deprimerad av att titta ut genom fönstret. Det är regnigt, mörkt, grått och allmänt megatrist. Egentligen är dte ne sån där dag då man mest bara vill sitta och äta godis och titta på film hela dan. Fast ska jag ha godis måste jag gå ut i regnet och dte har jag ingen vidare lust med. Eller i och för sej måste jag gå ut ändå eftersom det är en del jag måste handla fast jag tänkte typ avvakta en liten stund och se om dte slutar regna (inte jättetroligt kanske eftersom det rgenat hela dan men man kan ju alltid hoppas).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home