Wednesday, September 16, 2009

Seriepremiär ikväll

Ikväll har Bofors seriepremiär. Derby mot Örebro i Nobelhallen (hemmaplan alltså). Hade jag varit i Karlskoga hade jag så klart varit där. På ett sätt känns det nästan lite bittert att jag inte är det ty matcherna mot Örebro är alltid speciella (det är ju derby som sagt) och när det nu dessutom är första derbyt i tävlingssammanhang på många år kommer det antagligen bli riktigt hett.
Dock finns en möjlighet att jag ser matchen ändå, den sänds nämligen live på en sida på internet. Funderar på att kolla på det men vi får se, det kostar pengar att se sändningen så jag får se när matchstart närmar sej hur sugen jag är och om jag tycker det är värt att lägga 80 spänn på.

Nu mina vänner ska jag dock stänga av den här apparaten och ta tag i dom delar av dagens göromål som inte är datorrelaterade.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home