Friday, September 25, 2009

Tidig men ändå fungerande morgon

Tidig uppgång var det alltså som gällde idag, vilket väl syns på det här inläggets publiceringstid om inte annat. Var naturligtvis lite jobbigt så där som det alltid är att gå upp tidigt men det gick ganska bra ändå faktiskt.
Har fått allt jag skulle få gjort under morgonen gjort också (är därför jag har tagit mej tid att sitta här) så ja det har gått bra helt enkelt.
Och eftersom jag är klar med allt så pass tidigt funderar jag faktiskt på att ta bussen som går 9.40 istälelt för dne som går vid 10, visserligen får jag vänta längre vid stationen då men å andra sidan slipper jag stressa ifall bussen skulle vara försenad.

Och precis när jag loggade in för att skriva det här inlägget ringde ett par hantverkarsnubbar som skulle kolla något med ventilationen på dörren. Man får ju säga att det känns som fett mycket flyt att dom kom just idag, jag menar alla andra dagar hade dom ju väckt mej om dom hade ringt på så här tidigt men nu var jag redan vaken och uppe och allting, perfekt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home