Monday, September 28, 2009

Tröttheten slog till

Under dagen har jag faktiskt känt mej relativt pigg men nu när jag kom hem, fan vad trött jag blev. Satt och höll på att somna flera gånger emdan jag bläddrade igenom aftonbladet, för att sedan somna i stort sett direkt när jag hade lagt ifrån mej tidningen.
Det var väl dock inte helt oväntat. Går man upp så där tidigt blir man ju trött för eller senare och när man kommer hem och slappnar av släpper ju liksom anspänningen som gjort att man hållit sej alert under dagen.
Upptäckte förretsen att jag har fått ett sår på hälen. Kände att det gjorde lite ont både när jag gick iväg imorse och på vägen hem och när jag kollad enu när jag kom hem fanns där alltså ett sår. Tror dock inte det är ett skavsår (vore ju sjukt ologiskt att få skavsår nu av ett par skor jag gått i i flera månader) utan det har nog hamnat där på något annat sätt. Dock tar jag nog ändå ett annat par skor imorrn då dom skorna jag har nu är relativt hårda inuti och det känns ju rent spontant inte som något som påskyndar läkningen av såret.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home