Saturday, September 05, 2009

Uppskjutet inlägg

Började skriva på ett inlägg om en viss optiker (nu är klockan 03:50 så jag skrev på dte i typ 50 minuter) men sen tog det inlägget ett par vändningar jag inte hade räknat med och ja jag känner helt enkelt att jag inte riktigt kan skriva klart det nu utan avvaktar tills imorgon då jag antagligen är lite mer alert i huvudet än jag är nu och dels kan formulera mej bättre och dels har fått några timmar till på mej att fundera igenom dom tankar som läggs fram.
Och nej det är nog inte riktigt så tokallvarligt och avacerat som man kunde få intryck av från dte ovanstående, det är nog mest att jag vill läsa igenom det hela en gång med piggare ögon för att se så det inte är på tok för ostrukturerat och rörigt.

Nu ska jag dock sova, klockan är ju mycket liksom. Hade väl egentligen tänkt gå och lägga mej rätt mycket tidiagre än så här men ja det där inlägget jag ägnat det här inlägget åt att förkalra varför det kommer publiceras imorgon drog ju ut lite på tiden.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home