Saturday, December 12, 2009

Blir galen på när det ska "städas"

Tror ni förresten inte på fan att morsna och farsan hade varit här inne och "städat" medan jag var borta?
Jag blir på riktigt galen på det där. Har jag lagt saker i olika högar så ska dom fan i mej ligga likadant när jag kommer tillbaka. Det finns liksom alltid en anlednign och tanke bakom vart och hur jag lagt grejer. Jag hittar ju liksom ingenting efter att dom har varit här och raserat hela min organisering av grejer. Liksom ligger det två tidningar och ett papper i en hög under sängen så ska det ligga där, det finns en anledning till att jag lagt det där. Och dte går faktiskt att städa utan att flytta exakt allting så man inte hittar det.
Fyn fan vad gött att jag inte bor här permanent utan har ett eget rike att styra över där inga klåfingriga föräldrar kan komma och flytta på saker och rasera system.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

så det har hänt igen? vad sa du till dom?

4:12 AM  
Blogger Nicklas R said...

Jag sa ingenting, det är liksom ingen idé, dom lyssnar ändå inte

8:21 AM  

Post a Comment

<< Home