Thursday, December 17, 2009

Ett avbrott i rutinen (och lite om must)

När jag kom hem förut gjorde jag som vanligt och åt mat och satte mej sedan på soffan och sov en liten stund. När jag vaknade kände jag mej så seg att jag satt kvar i soffan och tittade på hockey och på Simpsons. Ett trevligt litet avbrott i rutinerna (annars brukar jag ju oftast gå upp hit och kolla lite mejl och sånt).
Lite senare på kvällen blev det Plus på tv:n, dom testade julmust. Är inte helt förvånad över vilken som korades till den bästa musten med tanke på vilka det var som var jury men jag vet vilken jag föredrar för egen del. Apotekarnes på glasflaska är självklar etta (då är det riktigt på riktigt) och på delad andraplats kommer dom flesta andra som finns på glasflaska.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home