Saturday, December 05, 2009

Förbannad på en krånglande bank

Är så sjukt sur. Skulle beställa tågbiljett förut och hittade ett tåg som gick 10.50 härifrån (eller well, det var buss härifrån till örebro och sen tåg därifrån för att vara exakt), det kändes som en ganska lagom tid, inte dyngtidigt men ändå så pass tidigt att det inte redan är kvällen när man är framme. Så jag valde det tåget (och fick dessutom en ganska bra plats) och klickade mej vidare till betalningen, där blev det problem. Det var något jävla fel så man fick ingen kontakt med banken, varken mitt kort, morsans kort eller att använda internetbank fungerade (internetbanken gick inte ens att logga in på). Redan där blev jag lite sur, jag hatar ju när sånt där inte fungerar som det ska, men beslöt mej för att vänta en stund och sne försöka igen.
Så nu skulle jag försöka igen, men nu finns dte helt plötsligt inte en enda biljett kvar till det där jävla tåget. Så sjukt jävla typiskt, inte undra på att man blir lite förbannad.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home