Friday, December 04, 2009

Kvällsplaner och lite annat

Ikväll ska jag iväg på lite trevligheter är det tänkt. Julbord med Elvisshow närmare bestämt. Fick ett par biljetter dit av jobbet så då utnyttja rman ju det liksom. Det känns lite trist att missa hockeyn och på spåret ikväll men oavsett vilket alternativ jag valt (julbord, hockey eller på spåret) hade jag ju fått välja bort två andra liksom. Men det ska bli skoj får vi hoppas.
Innan det är dags för det har jag dock en timme kvar här. Sista timen för ett tag faktiskt för jag tänkte vara nere i Kalmar under nästa vecka, behöver liksom lite tid för att jobba igen lite skoljobb jag inte hunnit ta tag i dom senaste veckorna. Har inte köpt någon biljett än men funderar faktiskt på att åka redan imorgon. Men vi får se, tänkte kolla lite tåg och biljettpriser och sånt där när jag kommer hem sen. På tal om det ska jag nog ringa farsan och fråga om han ahr lust att hämta mej, är så träligt att gå nu när jag har det där jäkla skavsåret på hälen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home