Friday, December 25, 2009

Projektstart

Har börjat lite smått på vad som i slutändan ska bli Remmens Nyårsskiva 2009. Det är inget helt lätt jobb att välja och välja bort låtar men resultatet kommer förhoppningsvis bli grymt. Ser lovande ut än så länge.
I övrigt är det lugnt. Blir inget festande för min del idag, har inte festat på juldan dom senaste åren (har inte riktigt varit någon fest på g i "mitt" karlskogagäng och så inte heller i år) så att dte inte är någon fest för min del var faktiskt rätt planerat. Sen är det så klart alltid kul att festa men på ett annat sätt är det också rätt skönt att bara kunna ta det lugnt, känner mej liksom rätt seg och så.
Skjutsade förresten min syster till en av hennes kompsiar förut, tror det var första gången jag körde i ett rejält snöväder sen jag övningskörde vinter 03-04. Det kädnes lite ovant men gick alldeles utmärkt, det gäller bara att ta det försiktigt liksom och vara beredd på att det kan vara halt och halt sånt där.
Nu blir det strax på spåret.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home