Sunday, January 10, 2010

Ännu ett god natt

Nu är det återigen dags att sova ett tag. Ska bli skönt. Imorgon blir det mer skoljobb. Kommer fortsätta så ett tag framöver är det tänkt så det blir inte så himla mycket tid över till annat den närmsta tiden.
Och på tal om den där värmeböljan jag nämnde igår så såg jag förut att nu är det nollgradigt ute. Eftersom jag är ett fan av vinterväder är jag inte jätteförtjust i det utan jag ser gärna att det riktiga vintervädret håller i sej några veckor till, inte med temepraturer ner mot 20 minus kanske utan kanske mer så där 5-10 minusgrader. Som jag nämnt förut vill jag ju att det ska vara vinter på vintern.
Men som jag precis skrev, sova är vad det är dags för nu så nu stänger jag av här och går och lägger mej.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home