Wednesday, January 27, 2010

Dagen och väder

Läsandet gick bra. Var klar med mitt beting kring halv tre. Sen hade jag lite annat jag var tvungen att ta tag i och få gjort så jag har haft att sysselsätta mej med nästan hela dagen.
Har för övrigt blivit vad man kan kalla riktigt busväder under kvällen. Blåsigt som sjutton och massa snö och så där. Det förvisso snö och lite blåst när även när jag gick och handlade i eftermiddags men då var det ändå rätt trevligt, ganska stora snöflingor och ingen särskilt hård vind utan lite så där göttigt snöväder typ. Just nu ser dock inte vädret särskilt göttigt ut, inte minst är dte fruktansvärt blåsigt, så det känns rätt skönt att man inte ska ut och handla nu.
Men bara det slutar blåsa och så där så kan det nog blir rätt trevligt. Har liksom snöat relativt mycket under dagen så det kan nog ligga ett fint snötäcke när det lugnat ner sej lite.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home